– реєстрацію користувачів електронних послуг на веб-порталі;

– доступ до розміщеної на веб-порталі інформації;

– доступ до інформації про стан відомостей про застраховану особу, пенсійних виплат;

– замовлення та отримання в електронному вигляді довідок або витягу з реєстру застрахованих осіб;

– замовлення послуги інформування за допомогою СМС-повідомлення;

– з’ясування питань щодо заяв, скарг, пропозицій;

– подання запитів для підготовки в паперовій формі довідок, інших документів, які заявник одержує під час особистого звернення;

– “Електронна трудова книжка” – як сучасний формат трудової книжки, що дає право кожній застрахованій особі вести облік трудової діяльності в електронній формі;

– автоматичне (без звернення особи) призначення пенсій за віком після досягнення пенсійного віку;

– “Пенсійний калькулятор” – як змога самостійно обчислити розмір майбутньої пенсії;

– попередній запис на прийом до керівництва органів Пенсійного фонду;

– одержання іншої довідкової інформації — це місцезнаходження, телефони “гарячих” ліній, інші новини щодо роботи органів Фонду.

       Онлайн-сервіси — це найефективніший варіант доступу до комплексу послуг, які людина може отримати швидко, не покидаючи домівку.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: